Fiat

1899 yılında Giovanni Agnelli tarafından Torino'da kurulmuş İtalyan otomobil üreticisi. Açılımı "Fabbrica Italiana Automobili Torino'"dur.

1998-2001 Fiat Palio 1.4 EL Teknik Özellikleri

Genel Özellikler

  • Kasa Tipi: Hatchback 5 Kapı
  • Vites: Manuel
  • Çekiş: Önden Çekiş
  • Üretim Yılı (ilk): 1998
  • Üretim Yılı (son): 2001

Motor

  • Motor Hacmi 1368 cc
  • Motor Gücü 77 hp
  • Tork 115 nm
  • Silindir Sayısı 4

Performans

  • Yakıt Türü Benzin
  • Yakıt Tüketimi 6.1 lt
  • Şehiriçi Tüketim 8.1 lt
  • Şehirdışı Tüketim 5 lt
  • 0-100 km/h 13 sn
  • Azami Sürat 169 km/h

Ölçüler

  • Ağırlık 955 kg
  • Uzunluk 3764 mm
  • Genişlik 1618 mm
  • Yükseklik 1456 mm
  • Bagaj Hacmi 280 lt

Yorumlar

1998-2001 Fiat Palio 1.4 EL kullanıcısıysanız ya da hakkında bilgi sahibiyseniz lütfen bildiklerinizi bizimle paylaşın. Araçla ilgili soru ve sorunlarınız varsa yazınız. Tüm yorumlar onaylandıktan sonra yayınlanmaktadır.


Güvenlik Kodu 

  • mustafa

    Mustafa Antalya

    Dün, 04:57

    mehhmet

    Mehhmet Hatay

    05.02.2014 19:10

    palio aldım 10 gün oldu arabamda motor çalışır vaziyetteyken motor düşüyo ve geri aniden yükseliyo devir saati 1 den 9 a inip çıkıyo neden ama benzin yada tüp farketmiyo sorun nedir arkadaşlar tşk ler

    SENİN SORUNUN: MAP SENSÖRÜN ARIZALI

  • hakan

    Hakan İstanbul

    17.10.2014 06:35

    Celik jant al orjinalleri guzel yagmur damlali... Normal jantta vericeksin 200 tl.. Celik jant al 500 tl.. İmkan varsa tabi...oda 200 tl ye sifir bulabilirsen ikinci el alma alirsanda baktir iyice..

  • Ersin Camuzcu

    Ersin Camuzcu Eskişehir

    14.10.2014 00:22

    2000 model fiat palio 1.4 EL 5 kapılı arabamın jant ları eğildiğinden yeni sac jant alacağım
    lastik ölçüsü 175x65xR14 82T orjinal jant ölçüsü nedir.Teşekkürler

  • mehmet

    Mehmet Mersin

    10.10.2014 15:31

    arkadaşlar bende 98 model palio var arabam enjeksiyonlu arabam çok az yakıyor ve sizin dediklerinize katılmlyorum

  • hakan

    Hakan İstanbul

    01.10.2014 01:50

    Arkadaşlar palio ya 40 kuruş 50 kuruş yaktirmayi başaran arkadaslar ... Bi yerde bir sorun vardir . eğer sorun yoksa sorun kullanimdadir.. Bide Lisa mesafede 3;km 5 km gibi mesafelerde yakar çünkü araç isinmiyor bile.. Ama mesafe 20 km gibiyse ve hala yakiyorsa bir sorun vardır..
    Yani her halükarda 100 km max. 20 TL yakar.. 5 saat trafikte cakili kaliyorsan ve sadece 5 km yol gidiyosan EE buda normal..

  • ertu

    Ertu Bolu

    27.09.2014 15:47

    mehmet hataya cevap:benzinde rölanti sorunu varsa beyni söküp 5 dkka sonra takın

  • Sedat B

    Sedat B Bursa

    19.09.2014 13:42

    2001 1.4 el gazlı palio sahibiyim. Daha önce yakıt konusunda bende yorum yazmıştım. Yakıttan şikayetçi olan arkadaşlar soluğu gazcılarda değil mekanikçilerde alsın.Araç benzinde çalışırken çok yakar ve çoğu arızayı örtüyor ama gazda en ufak arıza bile kendini gösteriyor.Benim aracımın çok yakma sebebi egzoz çıktı. Arıza kendini çok fazla gösterene kadar kimse anlamadı bir sürü gaz ayarı parası verdim.Kilometrede şehir içi 0,27-0,30 kuruş yakan bir palio normaldir mucizede kimse beklemesin.

  • osman

    Osman Bursa

    15.09.2014 22:18

    arkadaşler 14 paliolarda ateşleme cok önemli buji tırnak aralıklarını 1 milimse 8 veya 9 za düşürü sentil cakısıyla ve 40 binde sibop ayarı ister ve kapakcılar yapar ve lpg de işe yarar

  • serkan

    Serkan Kocaeli

    15.08.2014 02:22

    Palio agir koşlarda guzeldir tek kusuru var ben 8 senedir bindigim icin manevrasi yiktur gerci fiat araclarinda hep böylö deviri fazla aramaz ama vites gecmesinde cok yerde ben 2 ile kalkarim düz veya rampa aşagi ve 1de cok dusuk hizda 1 e takarken cartlar bende 2 ye takarim motorda 301000 olmasina ragmen tik yok bence gaz palio ya göre degil motoru yoruyor ve degesini bozuyor enistemde var motor yaptirdi gaz yüzünden 155000de araba acamisi yeni arac ögrecek varsa tam arabasi benden size tafsiye olmayan alsin denesin ama bakimini iyi yaparsaniz

  • serkan

    Serkan Kocaeli

    15.08.2014 02:10

    1999 model palio1.4 el var 8senedir sahibiyim 301000 km de ve hala formunda atik tir ucuz parcasi ekonomiktir bakimi kolaydir ben her yaz memleketime giderim 400km yol yaparim aracım benzinli gaz takmadim takmamda 15 lt yakarim bu zamana kadar sadece degiştirdigim en büyük parca baski balata 4 senedir ama sunu iyibilin arkadaşlar 90 veya100 km/h la kullanin serhir icinde far eder ama uzun yolda az yakar rahatdir sorunuz varsa yazin palio bir ekonomi ve sahibini bilen bir aractir

  • METİN KATRANCI

    Metin Katranci Denizli

    24.07.2014 09:24

    Ercan Keser Bey,
    Aracınızda hava filtresinden karbüratöre ve cikleye giden ince borular var. Bu ince boruların kauçuk bağlantılarında yırtık varsa yenileyin.

    Ayrıca bazı ustalar LPG montajında ciklenin özelliğini iptal edip, soğuk hava girişini kapatıyorlar. Dolayısıyla karbüratöre hep sıcak hava giriyor. Sıcak havada oksijen oranı az olduğu için yakıtın yanması sağlıklı olmuyor. Bu durum aracınızın fazla yakmasına ve bazı zaman hararet yaparak radyatör suyunun eksilmesine sebep olur.

  • hakan

    Hakan İstanbul

    20.07.2014 06:11

    Selamun aleykum.. 29 lt ddepo doluyor LPG tabi bu.. Şehir dişi ortalama 100 km hizla gidersen arada ufak ufak kacamaklar var tabi.. 420-ile 450 km yol ggidiyorum. Aracim 1999 model palio sw.. VValla kullanırken zevk aliyorum hic yormuyor... Mis.. İyi bak ii olsun.. Bu arada deisensizdir.))

  • mustafa torunoglu

    Mustafa Torunoglu Samsun

    16.07.2014 12:40

    Mehmetbey akudenkutup baslarinisokun 15 dakika sonra tekrar Takin duzeliryada beynini sokup 15 dakika sonra taki bende de aynisi olmuştu bu şekilde yaptim

  • Fatih S

    Fatih S Ankara

    06.05.2014 01:36

    2001 1.4 el emmegaz marka tüp var 172 binde aracım aldığımda 35 40 yakıyordu.Buji buji kablosu flitreler motor ve şanzuman yağı baskı triger akü lastik sibop ayarı.....v.s. liste uzayıp gidiyor.Ve tüm bu bakımlardan sonra şu anda 25 şehir içi, 20 şehir dışı yakıyor.Bakımlara 2000 tl harcadım 2 sene (35000km) oldu canavar gibi...

  • ilhami

    İlhami Bolu

    22.04.2014 22:36

    99 model palio 1.4 el kullanıcısıyim yok böyle bir rezil araba. Km de 40. Kuruş yakıyor sahir içi.yakıt için aldım sömür dü beni.şimdi başımdan atacak yer arıyorum.

  • erdem korkmaz

    Erdem Korkmaz Bursa

    21.04.2014 22:31

    2001 palio 1.4 el kullanıcısıyım yakıtı sehır ıcı 100km 10 lt. lpg yakıyor benzın 7.5 ila 8 lt. arası degısıyor aracımdan memnunum.

  • ufuk

    Ufuk Manisa

    18.04.2014 14:37

    merhaba arkadaşlar ben 2001 palio el almayı düşünüyorum 109.000 km de ve tüplü acaba lpg de ne yakar aynısı olupta kullanan arkadaşlar lütfen paylaşsınlar bende ona göre karar vericem

  • ali şahin

    Ali Şahin İstanbul

    14.04.2014 21:50

    slm arkadaşlar bende2001palio el var 1.4 3 senedir bende depo boşken fullledim 180 km bitti acaba bir bilgisi olan varmi yardimci olursaniz sevinirim

  • ali şahin

    Ali Şahin İstanbul

    14.04.2014 21:49

    slm arkadaşlar bende2001palio el var 1.4 3 senedir bende depo boşken fullledim 180 km bitti acaba bir bilgisi olan varmi yardimci olursaniz sevinirim

  • ali şahin

    Ali Şahin İstanbul

    14.04.2014 21:45

    slm arkadaşlar bende2001palio el var 1.4 3 senedir bende depo boşken fullledim 180 km bitti acaba bir bilgisi olan varmi yardimci olursaniz sevinirim

  • mehhmet

    Mehhmet Hatay

    05.02.2014 19:10

    palio aldım 10 gün oldu arabamda motor çalışır vaziyetteyken motor düşüyo ve geri aniden yükseliyo devir saati 1 den 9 a inip çıkıyo neden ama benzin yada tüp farketmiyo sorun nedir arkadaşlar tşk ler

  • ercan keser

    Ercan Keser Bursa

    07.01.2014 21:01

    11 litre gaz yakıyor şehir içi 3*11=33 kuruş fazla değil sanırım

  • serkan

    Serkan Edirne

    26.12.2013 23:08

    arkadaşlar1999 model palio kullanıyorum tek nokta enjeksiyonlu diger araçlaragöre fazla yakabilir çünkü 0 sıfır km araça benzemez ne yaparsanız yapın

  • engin

    Engin Ankara

    14.12.2013 00:09

    slm bende 1.4 el 2000 model palio var bir ay oldu km de 50 kuruş yakıyor ne yapmam lazım acil yardım

  • SEDAT B

    Sedat B Bursa

    21.11.2013 12:36

    11-12000 liralık bütçem vardı. Bu paraya en uygun araba 2001 gazlı palio diye bunu seçtim. Mart 2013 te aldım. Aldığımda gazda 0,33 kuruş yakıyodu(Gaz 2,30) bir sürü ayar,hava filtresi şu bu derken bir türlü yakıtına çözüm bulamadılar.Yakıtı dışında çok memnunum. Şimdi kendi düşüncemle buji ve kablolarını değiştiricem acaba faydası olurmu yoksa arabayı satmayı düşünüyorum

  • ramazan

    Ramazan Ankara

    23.09.2013 13:19

    arkadaşlar sakın almayın çok sacma sapan arızalar veriyo ve kimse anlamıyo rolanti ve aşırı yakıt sorunu kronikleşmiş zaten bu araçda

  • fatih s

    Fatih S Ankara

    29.08.2013 01:21

    Murat bey lpg şamandıra valfi arızalı olabilir başıma gelmişti baktırmanızda fayda var.

  • fatih s

    Fatih S Ankara

    29.08.2013 01:19

    Aracım 2001 model palio 1.4 el.Gaz şu anda 2.42, yakıt tüketimi şehir içi 24 krş; şehir dışı 17 krş.Arbana iyi bakarsan oda sana iyi bakar.Arabamı yanlız kendim kullanırım ve aldığımdan beri aynı ustaya götürürüm.Bakımlarını zamanında yaparım.Araç şehiriçi kullanımda tüm ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyor.Parça ve işçilik maliyetleri düşük.Yakıt değerleri daha az olsa iyi olurdu ama olsun.Kasko yok.Sigorta ve vergi az.Tam binilecek araba.Nesini beğenmezler anlamıyorum...

  • MEHMET HAMURKAROĞLU

    Mehmet Hamurkaroğlu Kayseri

    18.08.2013 10:56

    HERKESE MERHABA,
    1.4 EL 2000 PALİO KULLANICISIYIM. ARACIM TEK NOKTA ENJEKSİYONLU BAKIMLI ŞEHİR İÇİ GAZ 2.62 TL. YENİ DENEDİM 20 TL İLE 95 KM YAPIYOR. İSTEYEN OLURSA deneriz SATARIM ARACI alıcı var ise. 553 394 26 63 HAYIRLI GÜNLER

  • sefa k

    Sefa K Kocaeli

    11.08.2013 11:51

    çok iyi bakımlı temiz fiat palio 1.4 el versiyonun yakıt tüketimleri malesef ki bu şekilde değil araç şehir dışı 30 kuruş yakıyorken şehir içi 40 43 kuruşu geçtiği oluyor fiat serisinin en fiyasko arabaları bence

  • murat

    Murat Ankara

    07.08.2013 17:49

    Merhaba arkadaşlar 98 palio 14el model aracım var bu araç 8aydır bende hiç bir sorunu yoktu 2 haftadır bir arza yapmaya başladı yolda giderken biranda araç sitop edecek gibi yığılma oluyor geri düzeliyor ara ara yapıyor daha önce bir arkadaşımızın başına geldimi acaba?

  • emre ekici

    Emre Ekici İstanbul

    27.06.2013 02:11

    merhana 2 hafta önce fiat palio 1.4 aldım.lpg yok lpg takılmadığından motoru iyi ve km orjinal 110.000 km de ama çok yakıyor.1.4 diye güvendim ama km de 4.9 yakıyor.lpg taktırsam motorun ömrü düşermi neden çok yakıyor motorcular motorun iyi olduğunu söylediği halde 4.9 çook yaa saygılar

  • adem

    Adem İstanbul

    09.05.2013 11:41

    2001 model fiat palio almayı düşümüyom kulanıcılar beni bilgilendrirse sevinirim :(

  • Volkan

    Volkan Balıkesir

    05.03.2013 14:40

    99 model 109 bin de palio el var lpg daha 500 km once taktirdim araci cok bayiyor bide virajlarda Allaha emenet daha oncesinde tipom vardi onun guzunu seveyimben ne virajda ne rampada problem cikariyordu

  • mevlana

    Mevlana Malatya

    19.02.2013 15:00

    ocak 2013 te 98 palio 1,4 el aldım tüp beyni buji ve kabloları deiştirdim subab ayarı yaptırdım hala şehir içi 550 şehir dışı 360 yakıyor kimse inanmıyor ama parayı veren benim bilgisi olan paylaşırsa sevinirim teşekkürler

 

Hızlı İlan Arama

   

   

   

    Fotoğraflı